.

.

söndag 26 juni 2016

Why do they call it heartbreak, when it feels like my entire body is broken?


Sitter och solar på balkongen medan mamma lagar mat. Yepp man får passa på att få hemmalagad mamma-mat när hon ändå är här. Ska strax gå in och sällskapa med henne med tänkte jag passar på att blogga lite först. För det har jag ju tid med nu när jag är ledig :)

Vi var i stan förut också. Mamma fick med sig några plagg och jag hittade några plagg jag funderar starkt på att köpa. Får åka tillbaka imorgon å shoppa lite faktiskt hehe.

Nu blir det snart mat iaf och sen bio senare ikv. "Livet efter dig" ska vi se. Jag har läst boken som var fantastisk så hoppas filmen är lika bra. Lär bli mycket tårar ifall den är lika bra som boken haha. Men det är lugnt. Jag är ändå ledsen idag. Tur att mamma är här.



Atm-bild. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar