.

.

tisdag 31 maj 2016

Lägesrapport


Hej på er, nu var det ett tag sen igen. Sorry men det har varit såååå stressigt nu sen jag blev frisk. Först tenta med allt vad den innebar och sen en hel vetenskaplig rapport att skriva. Utöver det har jag träffat vänner (abstinens efter min sjuka vecka haha) och varit på mitt kommande sommarjobb och fått massa papper osv. Har alltså haft rätt fullt upp sen senast jag skrev.

Nu är min uppgift i princip klar, ska läsa igenom den någon mer gång innan jag skickar in den. Den ska vara inne klockan 16 imorgon. Är inte särskilt nöjd med den alls om jag ska vara ärlig men orkar verkligen inte lägga mer tid på den nu. I värsta fall får jag tillbaka den och får komplettera lite. Vi får se. Har åtminstone lyckats få ihop något.

Idag har jag, förutom att plugga, hängt med Amanda. Vi köpte lunch och åkte hem till mig och har solat och pratat hela dagen. Blev även lite fika och massa skratt. Perfekt häng! Välbehövligt =)


En bild på Amanda från förut!

Imorgon är det skola som gäller 9-12 oxh sen ska uppgiften skickas in. Jag ska även träffa Unda och hänga med henne. Får dock se om jag går till skolan, det är intressant verkligen men jag får se hur trött jag är imorgon på morgonen. Det är inget obligatoriskt och jag är fortfarande trött efter influensan (har inte helt återhämtat mig från tröttheten, att det ska ta sån tid?!) så får helt enkelt se om jag behöver vila eller om jag orkar ta mig iväg till skolan. En intressant lektion som sagt så jag skulle vilja gå, men jag måste prioritera återhämtning ifall. Så vi får se :)

Nu minskar iaf stressen lite i och med att uppgiften skickas in imorgon. Ska gå igenom den inför torsdagens redovisning men utöver det har jag inget mer plugg denna termin = stressen försvinner. Vart så jäkla stressigt nu på slutet för att jag var sjuk. Men nu lättar det lite. Ska bli lite mer aktiv här igen då tänkte jag. Saknar att blogga men har inte riktigt orkat nu bär jag varit så stressad över skolan och samtidigt trött efter influensan. But I'll be back ;)


Nu ska jag borsta tänderna och kolla ett avsnitt SATC innan jag sover. Godnatt på er! Bilderna på mig är från igår när jag pluggade på balkongen, erkänn cool ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar