.

.

fredag 6 maj 2016


Har fått gjort en del idag faktiskt. Började dagen med sovmorgon och slapp i sängen med katterna innan jag gick upp, gjorde mig i ordning osv. Efter det har det blivit en hel del fix i lgh. Blev en tur till Ikea för att köpa nya galgar (mina är slut för längesen och mina kläder är inte färdigupphängda på långa vägar haha) och slutade med en hel del andra grejer också. Även på Mio blev det lite saker. Så nu har både vardagsrum och kök mattor, har en hylla till min garderob (ni ska få en tur i min garderob när den är klar men just nu har jag massa plagg kvar att hänga upp haha), lite knivar, bordstabletter, kuddar och sånt smått och ett köksbord. Eftersom köksbordet som var beställt hade utgått ur sortimentet var det något som behövde införskaffas illa kvickt så det fick bli ett helt vanligt enkelt i trä, tänker att stolarna, bordstabletterna, tavlorna, gardinerna och allt annat i köket får spela huvudrollen så får bordet vara lite mer utfyllnad. Eftersom det andra bordet aldrig kom. Det börjar faktiskt se ganska hemtrevligt ut nu iaf. Väldigt nice.


På kvällen idag har jag även hängt med Jessika. Hon kom förbi en sväng när hon hade slutat idag, vi åkte iväg och åt på standardstället (burgersson) och hängde. Mysigt!

Nu ska jag strax sova. Ett ska kolla klart det sista på mitt avsnitt. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar