.

.

måndag 2 maj 2016

Lite om kursen + nya blommor.


Läggdags nu så jag orkar upp imorgon. Har ju som sagt börjat en ny kurs idag som kommer att hålla på de sista fem veckorna av terminen och kursen kommer att handla om palliativ vård (vård i livets slutskede). Vi har haft korta delkurser i det innan men detta är en lite mer fördjupande kurs så förhoppningsvis får jag med mig lite mer kunskap kring palliativ vård i bagaget när kursen är slut. Fem veckor innehållande sju (?) föreläsningar, fyra (?) handledningstillfällen, ett studiebesök, en gruppuppgift som redovisas muntligt, en annan muntlig examinationsuppgift och en skriftlig uppgift i form av en vetenskaplig rapport ska hinnas med under dessa fem veckor. Plus en muntlig slutexamination av den skriftliga uppgiften, såklart. Det är ett helt okej schema vi har att göra med ifall man bortser från den skriftliga inlämningen. Men det är väl bara att komma igång, den ska va inne 31 maj så än har jag tid. Tiden går dock fort haha. Imorgon kommer skoldagen innehålla en föreläsning på morgonen och handledning på eftermiddagen. 9-14.45. Helt ok!




Nu måste jag lägga mig. Men först - Kolla in nya blombuketten. Hur fin????!! Helt kär :D passar perfekt i Kählervasen. Supernöjd =))))

Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar