.

.

måndag 2 maj 2016

Min lilla


Kom precis hem och mötte mina bebisar i dörren som vanligt, mötet var dock inte lika glädjefyllt som vanligt när jag såg att min lilla bebis inte kunde öppna sitt högeröga. Han har haft problem med ögonen sen vecka 1 och har varit hos veterinären flera gånger. Ögondroppar, ögonsalva, ögontvätt etc, allt har hjälpt för ett tag men det kommer alltid tillbaka. Han har fått ta bakterieodlingar från ögonen men inga bakterier (vilket vi inte heller trodde för hade det varit bakterier eller virus borde Lexi också smittats) och vet inte riktigt vad det kan vara. Nu avslutade han en behandlingskur för snart två veckor sedan och ögonen har varit fina sen dess, sett lite kladdiga ut dom senaste dagarna och sen nu när jag kom hem var det katastrof. Rött, svullet, det hade runnit och han kunde bara öppna det ena (som såg lite bättre ut). Min stackars lilla skrutt :(



Bebis :( här har jag tvättat ögat för ett är minuter sedan men det har redan börjat rinna igen.... Gör ont i mammahjärtat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar