.

.

torsdag 19 maj 2016

Still sick


Fortfarande sjuk. Är inne på tredje dagen med över 39 graders feber. Helvete vad tråkigt det är seriöst. Har legat i sängen/soffan sen i måndags kväll i princip och det mest ambitiösa jag orkat göra är att duscha haha. Och att duscha har varit JOBBIGT. Vill egentligen bara bestämma mig för att vara frisk men så fort jag reser mig stapplar jag likt Bambi på hal is och blir helt slut av att gå några meter. Vad är detta för dunderförkylning? Influensa? Don't know. 

Har ju varit ledig med hemstudier denna vecka iaf så har inte missat något i skolan. Några hemstudier har jag dock inte fått gjort heller så stressen börjar göra sig påmind. Som om det skulle hjälpa mig att bli frisk :)))))))




Tur jag har gosiga katter som sällskap åtminstone. Och sorry för tråkiga bilder men skulle jag ta en selfie nu skulle ni nog bli chockade och aldrig mer klicka er in här. Japp så vidrig ser jag ut just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar