.

.

söndag 8 maj 2016

Lördag


Vilket härligt väder. Spenderat massa tid ute i solen idag, jag och Unda hängde på balkongen nästan fem timmar i sträck haha. Så himla skönt med kvällssol! Vi körde middag, kaffe och hela köret på balkongen och det var så nice. Haft en härlig dag idag, ända från när jag vaknade tills nu. Nu blir det nog läggdags om en timma eller två :)


Vi tog ut filtar och kuddar och gjorde en riktig myshörna.



Tog med oss fika från stan också (vi var där innan).



Lät även katterna få hänga med en sväng på balkongen!



Senare mkt kvällen blev det middag. Undas till vänster, min till höger. Samma mat men olika sallad haha.



Min mat.



Visste ni att jag har en smilegrop? Den kommer dock endast fram när jag ler på ett speciellt sätt (som på bilden ovan). Synd jag inte kunde haft den jämt, tkr smilegropar är så charmigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar