.

.

onsdag 4 maj 2016

New jeans.


Införskaffade mig två par nya jeans idag. Sen jag kom ur klimakteriet (haha) har jag fått en annan kroppsform och eftersom jag älskar när jeans sitter som en smäck var det ju bara att köpa nya då. Mina gamla sitter inte som en smäck längre haha. Hemskt att behöva få en ny kroppsform när man är 22 men vad fan ska man göra haha. Får se det som en ursäkt att köpa nya jeans ;)

Blev två par - "ljusa" och mörka. Okej dom "ljusa" är väl egentligen inte superljusa men för mig som inte trivs särskilt bra i ljusa jeans klassas dessa som ljusa haha :) Så ett par av varje blev det! Några av mina svarta (dom gamla) plus ett par gamla i army-grönt passar min "nya" kroppsform, så nu har jag både ljusa, mörka samt svarta som sitter som en smäck. Resten av dom gamla får jag typ... slänga :( buhu. 

Här är dagens inköp iaf:



Mörka.



Ljusa

Även tröjan är ny. Älskar att den är off-shoulder och det var därför jag köpte den. Nöjd med dagens inköp. Ska shoppa lite mer under helgen också hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar