.

.

torsdag 26 maj 2016

Torsdag


Torsdag, dagen avklarad och idag är nog första dagen jag kan säga att jag kände mig frisk på riktigt. Så skönt. Lite extra trött men tröttheten lär väl sitta i ett tag så då får den göra det =) haft en rätt bra torsdag, började med sovmorgon och klockan 13 var det dags för muntlig tentamen i palliativ vård. Självklart fick jag presentera ett av de tre symtom jag verkligen INTE ville ha haha men det gick vägen ändå och jag blev godkänd. SKÖNT. Ännu en sak ur världen. Bara en liten (okej stor men ändå) skriftlig uppgift med redovisning kvar och sen är terminen slut, hur skönt???? Sen är det bara en termin kvar och sen tar jag examen som legitimerad sjuksköterska. Hur sjukt??!!? Det är en hel del svårigheter att ta sig igenom nästa termin innan jag är klar men förhoppningsvis går det vägen =) Jag har inget efter mig hittills och C-uppsatsen som är typ den största uppgiften genom utbildningen har jag ju klarat av. Är fan ganska grym ändå! Men som sagt, en skoluppgift kvar denna termin som ska in på tisdag och sen redovisning av uppgiften på torsdag nästa vecka och sen är terminen slut. Så fantastiskt grymt alltså!!!!! Nu ska jag bara lyckas få gjort resten av uppgiften också. Skjutit den framför mig när jag varit sjuk.....

Iaf, efter skolan idag åkte jag in till stan och mötte Unda. Vi firade min tenta och friskhet med sallad och frozen yoghurt och sen åkte vi hem till henne. Där blev jag fast och hängde resten av kvällen, var väl hemma strax före nio någon gång. Sen dess har det bara blivit chill här hemma =) skön dag (bortsett från tentan) med Undisen <3

Imorgon då, imorgon väntar en ledig fredag. Ska dock iväg vid halv elva till mitt kommande sommarjobb, få schema och lite sådär men i övrigt är jag ledig. Får väl ta tag lite i den jävla uppgiften då......

Nu - SATC tills jag ska sova. Puss på er!


En söt somrig outfit jag provade förut. Älskar min crop-top och har funderat på vad jag kan ha till den, en liten kjol funkar ju galant. Svarta jeans hade nog också varit nice =)


Och en bild på min current crush. Apelsinerna (dom ekologiska, resten vet jag ej) är SÅ JÄVLA GODA just nu. Skojar inte. Ozcar köpte hem tre i förrgår och jag åt alla tre direkt (japp blir manisk när jag får en crush) så igår köpte han hem fyra nya och jag åt två igår, en till frukost imorse och en nyss. Helt besatt alltså, SÅ goda och saftiga och en perfekt kombination av sött och syrligt. Är riktigt besviken över att dom är slut haha, hade lätt kunnat äta några till ikväll.... Får köpa nya imorgon. Prova, ni kommer inte bli besvikna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar