.

.

söndag 22 december 2013

för idag skulle varit våran dag, idag är det okej att sakna


Hallåsnyggingar. Ligger i min säng just nu, tycker väldigt synd om mig själv pga min mage. Orkade iaf med lite julklappsshopping idag men det var knappt alltså. Och planen är att jag ska på 23årsfest ikväll. Kanske får skrota den planen, om jag inte mår bättre om en stund dvs.

Nu är jag iaf nästan klar med alla mina julklappar, har bara två personer kvar att handla till och jag vet redan vad jag ska köpa till den ena. Den sista är dock klurigare. Detta ska jag iaf fixa imorgon när jag tar en sväng på stan :) och i övermorgon är det jul, sjukt vad tiden går fort!


Älskar VS. Dock har jag svårt för kokos-lukt så som ni säkert gissat är denna inte till mig utan till en person som älskar den doften:) tur att hon inte läser här hehe, hon hade förstått direkt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar