.

.

onsdag 4 december 2013

Japp vi blev sjuka. Inte bara jag utan även Ozcar. Framförallt Ozcar skulle jag nog vilja säga. Magsjuka och feber, han var så varm att han brändes. Sen fick jag de också, magsjuka och hög feber. Jätteskumt.

Nu mår vi bättre, men blir nog en rätt lugn dag imorgon,och i värsta fall även i övermorgon med. Sen är vi nog helt återställda och kan ge oss ut på lite mer äventyr :)

Idag lyckades vi iaf pallra oss iväg och äta ute en sväng. Stort framsteg om man jämför med igår! Gårdagen spenderade Ozcar i sängen och jag i sängen/på balkongen eftersom jag var den lite piggare av oss.

Tur att vi har go utsikt från balkongen iaf. Och,förmodligen, världens största balkong.




Utsikten (bilden ger dock inte utsikten rättvisa, det ni ser bakom huset rakt fram är hav vilket är betydligt snyggare IRL)



Ozcar på restaurangen (tufft ljus)



Jag på restaurangen (ja jag vet att jag är jättesnygg)



En latte på starbucks blev det oxå :)



Man blir ju iaf smal å fin efter lite magsjuka :) nä ja bar skoja, när jag kan äta ordentligt ska jag äta som en häst. Framförallt choklad. Massor av choklad 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar