.

.

fredag 13 december 2013


Sista dagen i solen :( imorgon vid denna tiden går bussen mot flygplatsen, mot flyget, mot Sverige, mot Landvetter, hem till snön. Så idag ska vi faktiskt bara njuta av solen hela dagen var tanken. Bara dega å ta det lugnt och sen ikväll ut å äta + "shoppa" lite, dvs köpa lite saker till människor därhemma :)

Ozcar har precis, efter att jag lärt honom, upptäckt tjusningen med att läsa när man solar. Han har knappt läst en bok i hela sitt liv, men under vår resa har han redan slukat två. Inte illa, jag är nästan som en förebild ;) här sitter han



Å här sitter jag. Ska nog ta mig ett dopp strax!

Bjuder på två bilder från gårkvällen oxå. Ozcar, stilig i sin skjorta (som förövrigt valdes av mig å mamma, jättefin grå från g-star. Älskar att shoppa åt killar, nästan roligare än att shoppa till mig haha)

Och så jag... Cool som alltid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar