.

.

tisdag 31 december 2013

Underbar dag


Hej snyggingar, haft fullt upp idag. Först Ikea för att handla saker till lägenheten, systemet (där det var kö för att komma IN) för att handla lite rill imorgon. Sen hem å städa å fixa i lägenheten. Mamma satte ihop å upp nya byrån. Slängde ut min "soffa". Plattat håret. Tog en kaffe med Ozcar när mamma åkte. Sen på kvällen har ja hängt med Sebbe. Chillat framför teven har vi gjort å jag har gjort naglar. Lilaglittriga förlängda naglar blev det, gelnaglar. Är grym på det nu (andra gången jag gör på mig sj). Sen hjälpte Sebbe mig att välja nyårsklänning, medan vi kollade film å nu är det sovdags. Underbar dag med min älskade mamma och sen med Ozcar å nu med Sebbe! Men nu. Sova

Imorgon - nyår. Ja å Ozcar ska iväg på middag vid sex å sen får vi se!


Bilder från idag, nya byrån , naglar på g, färdiga naglar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar