.

.

måndag 9 december 2013


Har precis lunchat å nu sitter jag och dricker en latte tillsammans med min efterrätt som såklart var cheesecake. Efterrätt efter lunch, kanske ni tänker? Japp i min värld kan man äta efterrätt efter både frukost, lunch, middag och kvällsmat :) och några gånger däremellan också om man e på humör. Speciellt när man e på semester!

Åter till själva cheesecaken. Vad kan jag säga - jag älskar cheesecake. Kan faktiskt vara bland det godaste som finns. Här i Thailand serverar dom cheesecaken med grädde till, något jag aldrig tidigare provat och det var faktiskt om möjligt ännu godare. Döööör. 

PS. Mamma när du läser detta kan du börja planera inför ditt nästa bakverk, känner på mig att jag kommer vara grymt sugen på cheesecake hela julen ;)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar