.

.

lördag 28 december 2013

"Lite" bilder från Thailand!



Tänkte att det är dags att lägga in lite bilder från Thailand och inte vilka bilder som helst, nej, utan bilder från systemkameran. Är nämligen hemma i Vargön nu och har bemödat mig med att lägga in dom på datorn, och då får jag faktiskt lägga några minuter till på att få in dom även på bloggen. Tänkte skriva lite bildtexter under varje bild också - så kolla och njut! 

PS. Alla bilder är från den dagen vi gjorde en kanottur. Då paddlade vi in i grottor och liknande och sen avslutade vi dagen med att paddla i land på världens finaste strand. Det är det jag ska visa er nu.



 Börjar med en liten naturbild. Så härliga färger

 Simmande apor - yes dom simmade faktiskt!


 I någon av grottorna. Hur häftigt som helst.


 Älskar denna bild, så härligt vatten, så härliga öar, så härliga färger ååååh!


 En till simmande apa. Haha det roliga var att dom hoppade upp i kanoterna, så läskigt.


 Japp, jag gled längst fram. Det var sjuuuuukt varmt.


Häftiga stenformer.


 Så mysigt. I bakgrunden ser ni den stora båten som vi utgick från när vi skulle paddla!


 Mitt favoritträd - så coolt!


 Samma träd, i en annan vinkel. Älskar att det är så snirkligt, kul att ta kort på.


Här tog jag en bild för att visa hur trångt det kunde va på sina ställen. Vi fick lägga oss i kanoterna för att ens komma igenom. Det var SJUKT LÄSKIGT.


 Ännu en bild på ett trångt utrymme. Haha det första både min mamma och min bror sa när jag visade dem bilden var "Hur fan klarade DU av det?". Haha jag har lite cellskräck.


Älskar denna bild, så mysig.






 Sen paddlade vi i land på denna strand. Paradiset!


 Ozcar ser ut som en modell på dessa bilder, det bästa var att han var helt omedveten om att jag fotade.


 Så snyggt! Ozcar aka modell


 Blev en liten bild på mig på strandkanten.


 lycka.


 Fot mot strand. 


 Där bredde vi ut oss på gräset. Kan inte förklara med ord hur mysig den ön var, verkligen som ett paradis.....


 Jag och Ozcar on the beach. Fula men snygg bakgrund


Gröööööönt. Älskar färgerna


Nature.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar