.

.

onsdag 11 december 2013


Blev lite nattvakenhet idag. Vaknade för en liten stund sen (kl är fem på morgonen här) och har suttit på balkongen och fundera. Anl till att ja vakna är nog att det är mycket i huvudet nu. Fick mitt antagningsbesked ang högskolan igår, å jag vet inte hur ja ska göra. Eller egentligen vet jag nog exakt vad jag vill göra, men vill ändå ha en annan idé lite i åtanke innan jag kastar bort den helt...:)

Jaja ska väl egentligen inte tjata om sånt. Sitter på balkongen som sagt, dricker lite vatten och njuter. Det är alldeles lugnt och skönt, man hör bara vinden i palmerna. Och varmt är det också. Ett underbart ställe att sitta å tänka på.

Men ska nog dra mig inåt nu, sova några timmar innan det är dags att gå upp på riktigt. Kände mest bara för att titta in och säga hej :)

Puss på er


Får bli en bild på mr O i bild på helt nytagna bilder :) från andra dagen eller något sånt är denna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar