.

.

lördag 21 december 2013

Hello



Dumma jävla mage har hållt mig fastkedjad in my bed hela dagen. Jag som skulle julhandla mina sista klappar å grejer idag... Jaja sånt är väl livet med en mage som min. Nu är jag iaf alive och åker bil precis just nu faktiskt. Blir inte mkt gjort för mig idag kan jag säga för imorgon ska ja se till att va pigg å utvilad för att julhandla :)

Juste...julfirande med jobbet igår. Förmodligen var jag torrast i världen och drog tidigast av alla. Men det var roligt sålänge det varade och jag hade en mysig kväll :) 

Nu är jag leeeeedig till 7 januari, helvete vad skönt !!!


Me and my love!


Lite shots. Jag vann förövrigt ett race, stolt! ;)


Haha dubbeltoa, jätteroligt tyckte jag!


best friend! är så glad att du finns 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar