.

.

söndag 8 december 2013


Shit vad mycket färg jag fått idag. Varit riktigt stekande asvarmt hela dagen och vi har vart ute på havet rätt många timmar = grillad. Soft dag iaf, åkt runt i kanoter bland annat, in i berg och grottor. Riktigt läskigt, ibland var det så trångt och lågt i "tak" i grottorna så man fick lägga sig ner för att inte skrapa emot. Haha min cellskräck var inget jättefan av just som dom situationerna men ibland är det bara att gilla läget ;) stannade även på en liten ö mitt på havet, knallblått vatten och kritvit strand - som ett litet paradise.  

Har tyvärr inga bilder att visa från vår dag då jag lämnade mobilen hemma och tog med systemkameran, och systemkamerabilderna kommer väl kanske upp någon gång i framtiden men inte nu.


Haha jag ser ut som en pepparkaka i färgen nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar