.

.

lördag 28 december 2013



Hallå på er! Ligger i soffan just nu, hemma hos mamma, kom tillbaks till Vargön för några timmar sen. Har ätit, chillat, kollat på film och gosat med mitt kusinbarn Lo. Helt underbar är hon, SÅ söt :):) resten av kvällen ska nog också bara chillas och imorgon får det bli en sväng till Överby eller kanske Torp för att se om man kan hitta något skojigt!

Som jag skrev i början så kom jag tillbaks till Vargön för några timmar sen. Åkte nämligen hem till Göteborg igår och sen vidare till Borås. Jäääävlar vad jobbigt det var att köra, det spöööregnade och man såg ingenting alls. Men fram kom jag, efter mycket om och men och då blev det myskväll med bästis hela kvällen :) supertrevligt hade vi och jag sov även kvar där hos Sebbe ist för att åka fram&tillbaks på samma dag. så idag åkte jag hem till Gbg och sen vidare hit till Vargön. Ska stanna här till måndag för på måndag händer det grejer i min lägenhet ;) och sen på tisdag är det ju nyår, och den ska spenderas i Gbg!


Haha snygg bild på mig å Sebbe. Världens bästa friendie <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar