.

.

onsdag 28 maj 2014


Asså sorry för massa blogginlägg just nu men jag har tappat det helt, tappat kontroll över situationen helt och hållet. Började plugga förut, kände hur jag bara började må sämre och sämre, tog tempen och den låg på 39.2. nu har den stigit till 39.5 och det känns helt wierd. Det känns heeelt wierd att bli såhär sjuk när det bara var en månad sen jag var såhär sjuk senast och även då PRECIS innan tentan. Jag kommer antagligen inte orka plugga mer ikväll så jag ber till gudarna att febern gått ner imorgon så jag har lite mer ork. Just nu orkar jag inte mer än att gråta och skratta om vartannat haha. Gråter för jag tycker synd om mig själv, sen börjar jag skratta för att hela situationen är så sjuk...haha shit. borde nog gå och lägga mig..men innan läggdags kommer min kille hit å med sprite och något ätbart till mig. Bara för att jag ska slippa gå när jag mår så dåligt. så underbar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar