.

.

onsdag 28 maj 2014


Sitter och smider helg-planer med Ivet, japp det är det jag gör precis just nu. Jag har ingen tanke alls på att ligga sjuk i helgen utan oavsett vad febern försöker säga mig så har jag bestämt mig för att jag är FRISK. På fredag skriver jag tenta och när tentan är skriven går jag på SOMMARLOV. Lång ledighet blir det väl inte direkt då jag ska jobba hela sommaren, men dom få dagarna jag är ledig ska jag bannemig utnyttja till fullo. Och med utnyttja till fullo vet jag inte riktigt vad jag menar ännu, det beror lite på vädret men det kan lika gärna bli en radda serier inne vid teven som härliga utedagar i solen - men jag ska försöka ta vara på tiden åtminstone. SOVA. Sen börjar skolan igen 1 september och om jag kuggar tentan på fredag skriver jag omtenta i slutet av augusti så tills dess är jag iaf skolfri och ska "bara" jobba. Vet inte exakt vilket datum jag börjar ännu, med introduktion och liknande men jag har åtminstone fått mitt sommarschema från 23:e juni så innan dess får jag passa på att ha "sommarlov".

Tillbaka till nutid. Som nämnt smider jag planer med Ivet inför helgen, vem vet vart detta kan sluta? haha. Först och främst ska jag se till att mixa mig en riktig vitaminbomb till smoothie och bli av med febern iaf. Det är mitt nästa steg här i livet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar