.

.

måndag 19 maj 2014

I MADE IT


JAG KLARADE FÖRSTA TENTAN!!!! Tentan jag skrev för några veckor sen. Anatomi och fysiologi-tenta nr 1.Och jag klarade den, så jävla nöjd alltså!!!!! 
Första tentan var på rörelseorganen (kroppens ben, leder, muskler osv) nervsystemet (hjärnan, kroppens olika nerver , nervsystem osv) samt endokrina systemet (kroppens hormoner). 
Man skulle kunna ganska mycket, både anatomiskt (vart organen sitter) och fysiologiskt (vad de olika delarna, hormonerna, nerverna och musklerna har för funktion) om alla delar jag nämnde ovan + kunna organen och skelettdelarna och musklerna på latin. Dessutom endel om aktionspotentialer och annat blaaah det spelar ingen roll, det var massa iaf och jag KLARADE TENTAN. Så nöjd alltså. Så jävla glad det kom nästan en tår när jag såg att jag klarade det alltså :D ska njuta den korta tiden som återstår av dagen och sen imorgon ska jag börja plugga hårt inför tenta två. Fick lite ny motivation nu kan man ju säga :D


Underbara grattissms från vänner & family, ni gjorde min dag ännu lite bättre <3






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar