.

.

torsdag 8 maj 2014

Shopping i London.

Härligt somrigt linne från Forever 21. Fram och baksida. Älskar (!!) ryggen.



Svart top från zara basic. Lite genomskinlig dock men det syns inte på bilden, så man får ha en bh utan band. Väldigt snyggt med ett halsband och kanske en kjol en sommarkväll. Love it. Fram och baksida på bilderna.



Vanligt linne från Victorias secret. Leomönster, svartgrått. Ingen speciell rygg på detta så visade bara framsidan.

Ett till svartgrått linne från VS. Älskar ryggen på detta! och mönstret. Så fint.


Vansskor från Footlocker. Leomönster där med. Haha märks det att jag försöker skaffa lite mer mönster och färg? har i princip bara svarta kläder annars. Dessa skor har jag velat ha länge dock.

Klänning, svartvit, som jag visade er förut. Även den från VS. Supersöt och Ivet gav mig flera komplimanger för den förut :) Även väskan på bilden är ny men det kommer en tydligare bild på den under.

Tydligare bild på min nya kärlek. Från MK. ÄLSKAR den, vill typ sova med den för den är så fin. Tyckte den var roligare än de michael korsväskorna som "alla" har nuförtiden. Denna var såå jag. Svart, silver och enkel.

En gosig tröja och söta pyjamasshorts från VS.

Tydligare bild på shortsen.

Sen köpte jag även solglasögon från forever 21. Ett vanligt svart linne från forever 21, lite dofter från VS, present till Ivet + massa underkläder och en bikini. Bikinin är jag helt kär i men vill inte lägga upp en bikinibild just nu haha. Kanske kommer från stranden i sommar vem vet. :) Sen somsagt, massa fina underkläder också. älskar fina underkläder haha. Jag är supernöjd med min shopping :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar