.

.

lördag 24 maj 2014


Hej. Nu har man återigen varit lite frånvarande på bloggen ett tag. Vad ska jag skylla på? Fint väder? Härliga dagar? I dont know.

Är tillbaka nu iaf och passar på att skriva ett litet inlägg medan jag ligger i solstolen och myser. Är för tillfället hemma i Vargön, åkte hit i förrgår. Första dagen hemma var årets varmaste dag och en almost perfect day i mina ögon. Blev pizza och sol med min favorit och på kvällen blev det promenad för att klappa fina hästar, det kollades film, pluggades, sov. Skönt :) även gårdagen var skön även om vädret började kaosa fram mot eftermiddagen. Jag hängde med min saknade Eve och vi spenderade massor av timmar på hennes balkong med prat, sol, jordgubbar, sallad, mys. Jättenice, åtminstone tills vädret bestämde sig för att balla ur och himlen öppnade sig. Helt plötsligt började det åska och spöregna, men bara en stund och sen var det fint väder igen. Svensk sommar i ett nötskal...

Efter häng med Evelina igår åkte jag hem, satte mig med plugg en stund. Åkte med mamma och handlade. Pluggade lite till. Kollade på masterchef. Pluggade lite till. Kollade en film. Sov. Och då var vi framme vid idag. Hittills har jag inte gjort mer än att äta alldeles för mycket jordgubbar. Dels en skål med jordgubbar och grädde och sen en skål med jordgubbar och vaniljkvarg. Kan helt ärligt inte bestämma mig för vad som är godast så jag var liksom tvungen att äta båda. Haha, typiskt mig!

Nu ska jag fortsätta njuta i solen, och senare idag vet jag inte vad som händer ännu. Det beror lite på om jag orkar ta mig härifrån, haha. I vilket fall ska jag få gjort lite plugg åtminstone.

Vi hörs senare!
 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar