.

.

tisdag 20 maj 2014


Godmorgon tisdag!!! Jag är fortfarande (!!) på bra humör efter att jag fick veta mitt tentaresultat igår och det är stort ska ni veta, stort för att vara mig att inte vara det minsta morgontrött eller morgonsur pga något bra som hände IGÅR. Brukar va mer "ny dag, nya tag" för mig men leendet på läpparna sitter kvar idag trots att klockan bara är fem över sju och jag sitter på vagnen påväg till skolan :)

I skolan blir det en låååång föreläsning, 4.5 h....bläää segt, menmen. Sen ska jag gå och hämta min tenta å kolla på den, rama in den, hänga den på väggen, pussa den....hah ne skoja men ska hämta den på expeditionen iaf och sen plugga på dagens föreläsningsmaterial. Yes här finns ingen längre tid att glädjas, skriver nämligen tenta nr 2 redan nästa vecka så nu blir det plugg plugg plugg fram tills dess. Det vi håller på med nu är svårt tycker jag, så jag måste lägga i en hårdare växel och hoppas på att jag förstår allt helt enkelt!

Men nu ska jag luta mig tillbaka i sätet och njuta av min latte. Yes jag åkte till espresso house nu på morgonen och unnade mig en latte därifrån, tyckte att jag förtjänade det :) hörs senare!


Dagens! Fast jag bytte ut tröjan mot en liknande i mörkblå färg och annat, mindre transparent, tyg. Hann inte ta något nytt kort. Anledningen till bytet? Svullen mage. Därför kändes det transparenta inte riktigt bekvämt idag. Annars älskar jag det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar