.

.

onsdag 4 januari 2017

Blogglista.

En lista efter önskemål från en viss vän haha. Läs och njut ;)

Godis eller godis? Godis.

Smink eller utan smink? Beror helt på vad jag gör. Är jag bara hemma så utan smink, ska jag göra något festligt vill jag gärna vara lite fixad och sminkad.

Sommar eller vinter? Sommarens temperatur, vinterns mörker.

Dansa eller sjunga? Haha jag dansar och sjunger hela tiden så både och.

Julafton eller födelsedag? Julafton. Men födelsedagen kommer tätt därefter.

Förhållande eller singel? Förhållande.

Blå eller rosa? Beror på vad det ska vara på. jag passar i blått men gillar rosa mer som färg generellt.

Bok eller tidning? Bok. Ääääälskar att fastna i en bok. Finns typ inget bättre.

Kjol eller klänning? Klänning. Tycker kjol grymt snyggt med men tycker inte att jag passar så bra i det. Någon enstaka kjol funkar men annars passar jag bättre i klänning, tyvärr.

Levande ljus eller lampor? När jag äter vill jag ha lampor. Men annars gillar jag ljus, det är så jäkla mysigt. Fast sen finns det ju grymt många snygga lampor också....hmmm...svårt.

Tjäna pengar eller få pengar? Det känns ju alltid lite mer värt att unna sig något när man tjänat ihop pengarna :) Fast kan ju inte sticka under stolen med att det är nice att få pengar också.

Hund eller katt? Katt. Är en kattmänniska!

Gina eller H&M? Gina. Av den enkla anledningen att jag tycker att HM brukar vara så jäkla rörigt att jag aldrig orkar kolla ordentligt. Ofta frågar jag någon vän "åh fin tröja (eller liknande), vart har du hittat den?" så får jag svaret HM. Så det finns ju kläder jag tycker är snygga där men jag hittar dom aldrig av någon konstig anledning haha....

Jordgubbar eller hallon? Jordgubbar. Inget slår jordgubbar med grädde haha.

Frukt eller godis? Haha jag önskar att jag var healthy och kunde skriva frukt här men är alldeles för galen i choklad. Så det får bli godis.

Vatten eller läsk? Loka haha. Älskar Loka och dricker flera flaskor i veckan, alltid citron.

Twilight eller hungerspelen? Hungerspelen. Har aldrig riktigt fastnat i Twilight. Skulle säkert inte fastnat i hungerspelen heller om det inte var så att jag var tvungen att läsa den i skolan på gymnasiet. Och tur var väl det för den är sååååå bra.

Armband eller halsband? Klocka och örhängen haha. Nä men måste jag välja blir det nog armband. Eller halsband. Jag vet fan inte.

Träna eller vila? Gillar att träna när jag väl tagit mig dit....De är det svåra.

Pool eller havet? Pool. Hatar saltvatten. End of story.

Instagram eller facebook? Instagram. Inte alls något stort fan av facebook, gillar mest att det går att kommuicera i typ klassgruppen.

Läppglans eller läppstift? Läppstift. Jag gillar inte läppglans alls.

Borste eller kam? Borste vid alla tillfällen förutom när ja ska platta håret. Då vill jag ha en kam =)

Blogg eller vlogg? Blogg. Orkar aldrig kolla på videos haha.

Grönan eller Liseberg? Får bli Liseberg då jag aldrig (så vitt jag vet) varit på grönan.

Surt eller salt? Surt. Har alltid gillat sura godisar.

Gurka eller tomat? Tomat. Jag älskar tomat, tycker det passar till typ allt haha.

Melodifestivalen eller idol? Idol.

Sneakers eller klackar? Ankelboots haha. Nä men jag hade älskat klackar om jag inte blev så jäkla lång. Då hade jag nog haft det jämt.

Altan eller balkong? Balkong. Tycker det är mysigt.

Bägare eller strut? Alltid bägare. Tycker strut smakar papper och blir kladdigt haha.

Android eller Iphone? Iphone. Alltid Iphone.

Högerhänt eller vänsterhänt? Jag är högerhänt. Tycker dock det är lite charmigt med vänsterhänta av någon konstig anledning.

Få kuddar eller många kuddar? FÅ. Sover med max 1. Dock gillar jag att ha många kuddar som inredningsdetalj =)

Tidsoptimist eller pessimist? Pessimist helt klart. Hatar att vara sen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar