.

.

onsdag 18 januari 2017

Pw


Hej på er, ska lägga mig nu alldeles strax. Haft en soft dag och största delen av dagen har jag spenderat hemma hos mamma i pyjamas haha. Så skönt! Vid sextiden, strax efter, kom dock Amanda hit och vi tog oss en promenad. På med tights, fleecebyxor och mammas regnbyxor, vantar, polotröja och regnjacka. Rejält med kläder och inte särskilt snyggt eller med bra passform alls men det spelar faktiskt ingen roll alls när man promenerar här nere. Älskar kläder och tycker det är superkul men ibland är det skönt att bara vara ha på sig ett regnställ, gummistövlar och en fet mössa också. Kontraster <3 Promenaden slutade iaf med en sväng förbi stallet och där fastnade vi i säkert en timma med Lena och Linnea. Så mysigt, längesen jag träffade dom båda. Och gosigt att klappa hästarna också, är alltid lite extra glad när jag varit förbi stallet haha. Borde gå förbi oftare när jag är hemma. 

Måste försöka sova nu, det kan ju ta några timmar att somna nuförtiden.... Såååå less på det blä. Man tänker ju att man borde somna inom iaf en timma när man ligger stilla i mörkret och bara blundar. Men nej. Inte det inte. Så lika bra att börja försöka nu. Godnatt. 



Söt Amanda borta i stallet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar