.

.

fredag 6 januari 2017

Jeansskjorta + klocka = perfect match


Fick en jeansskjorta i julklapp, hade önskat mig en jeansskjorta, ingen specifik utan bara någon. Eller "önskat" mig var väl att överdriva, hade flera gånger uttryckt "åh vad jag vill ha en jeansskjorta" vilket hade snappats upp. Så det fick jag i julklapp, tack!


Tycker den är skitsnygg att matcha med helsvart så det gjorde jag idag. Kan även tänka mig att den hade varit grymt nice att ha lite slarvigt instoppad framtill och tkr det är roligt att kunna variera mellan att ha den öppen/knäppt. Sååå snygg! Är även helt kär i kombinationen jeansskjorta + klocka. Det är sååååå snyggt.





Den ser grå ut på bilderna men är egentligen blå (bilder tagna efter det blivit mörkt ute tyvärr). Från Levis. 


Nu ska jag sova, godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar