.

.

måndag 23 januari 2017

Skid-sugen


Hej på er! Sitter i soffan med en kopp kaffe och kollar på SATC. Finns inte så jättemycket mer att göra, alla jobbar typ så ingen har liksom tid att hänga en vardag när jag är ledig. Men det är okej, rätt skönt att bara slappa hemma. Har inte så mkt planer idag förutom att vika tvätt (superkul... not) och ta mig en löptur senare. 

Har förresten kollat runt massa på nätet nu när jag haft tråkigt och vet ni vad jag blev sugen på? Att åka skidor!!! Min bror är i Åre just nu och jobbar så tekniskt sett skulle jag bara kunna dra upp men det är sååå långt och sååå dyrt att dra till Åre... Kunde han inte bara jobbat på någon ski-resort lite närmare? Åh :( Vill verkligen åka skidor någon gång detta år innan säsongen är slut. Får försöka lösa det....


Nu ska jag återgå till SATC. Later!



Kissarna ligger på rad på mig haha. Så gosiga <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar