.

.

tisdag 10 januari 2017

Mysig dag


Haft en nice dag. Mötte upp Amanda i stan och vi tog en vända för att köpa nytt nagellack innan vi gick till Jensens för mat. Blev både mat, efterrätt och lite gott att dricka, jättemysigt verkligen! Vardagslyx :) Nu ska jag lägga mig om en stund här så jag orkar med allt som ska göras imorgon - förbi jobbet med papper, förbi skolan och hämta ut min brosch, förbi stan och införskaffa en sak (om jag hinner, annars får jag ta det på tors), förbi affären och hämta paket och sen hem, fixa mig och iväg igen för middag och party med klassen. Fullt ös!

Några bilder från förut;


Glad tjej som gjort sin sista skoldag!



Rosé-cider, den var rätt så god faktiskt =)



Chokladmousse till efterrätt (glömde fota maten). Behöver jag förklara hur god???



Jag. Helsvart med vit skjorta blev det idag.


Ska göra mig färdig sen sova. Hörs imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar