.

.

lördag 28 januari 2017

Idag & igår


Hej på er, läget? Med mig är det bra bortsett från att magen jävlas lite med mig men det är väl för att jag har/har haft inflammationen i livmodern. Ska tillbaka till doktorn den 14:e (måste dock boka om tiden, reminder till mig sj) så då får han kolla att allt ser bra ut. Jag är inte särskilt orolig, det är mest irriterande att ha ont haha.

Idag har jag fixat lite här hemma. Bland annat snittat om lite blombuketter, slängt de som blivit fula osv. Har även fått upp ljuslyktor (eller vad man ska kalla dem) på väggen nu efter mycket om och men. Krångligt med betongvägg haha. Men jag blev supernöjd iaf =)


På väggen.



Och med ljusen tända. Älskar dem för beroende på vilken vinkel man ser dem ifrån och hur man kollar på dem så ser de olika ut. + att det blev lite mer liv på väggen. Från menu design är de.


Annars har jag inte gjort så mkt faktiskt. Blev tacoskväll idag, standard på fredagar. Så gott! 

Igår skrev jag inget heller men min dag var ganska händelselös. Fixade och grejade samt var ute och sprang. Japp jag är på väg tillbaka. Två gånger i veckan ska jag springa, till en början iaf. Det är väl ändå ett rimligt mål?


Död i soffan efter löptur.



Och gårdagens smoothie. Denna blev SÅ god - päron, banan, kiwi, frusen mango, mjölk och yoghurt. Tips!!! Den blev så syrlig och god med kiwin. Mums.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar