.

.

tisdag 17 januari 2017

Graduation gifts



Superfint halsband med mitt stjärntecken i stenar. Blev kär i detta så fort jag såg det haha och invigde det resan dagen efter. SÅ fint.



Dålig bild men ett superfint armband. Enkelt med lite bling, precis som jag gillar! Får visa er det på någon gång så ser ni det bättre, formen och så :)



Världens bästa skinnjacka. När jag började plugga sa jag något i stil med "om jag klarar denna utbildningen önskar jag mig en jofama-skinnjacka i examenspresent". Och det fick jag. Längtar redan tills jag kan använda den, det är liiiite väl kallt nu. Jofama by Kenza 3 är det. Har varit kär i den flera år haha,



Också dålig bild men ett superfint ljus från Voluspa. Luktar gudomligt och är så snyggt. Roligaste var att Vickan berättade att hon valde just det för att det "såg lyxigt ut". Haha hon vet att jag älskar lyxiga ljus :)



Presentkort på Interflora. Detta var nog den mest påhittiga presenten jag fick. Hur smart, EGENTLIGEN? För mig som älskar snittblommor och helst vill ha färska varje till varannan vecka var det en helt perfekt present, hade aldrig kommit på det själv dock. Perfekt!



Dagen efter examen fick jag även en tårta, så fin och framförallt god. Oreo-mousse-tårta, ja ni förstår ju själva hur god den var right???


Sen fick jag även pengar, blommor (i mängder), en spadag med övernattning tillsammans med mamma (MYS), en jättefin vas, bubbel och världens finaste väska från Whyred. Väskan har jag suktat efter lääänge och tänkte köpa för min första lön men fick i examenspresent, SÅ. JÄVLA. SNYGG! Den får komma upp i ett eget inlägg med en outfit till.


Är så galet tacksam över alla presenter, så himla "Lisa" allihop och dom kändes verkligen valda med eftertanke. Tack tack TACK till er alla än en gång ifall ni läser här, det var världens bästa presenter :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar