.

.

fredag 6 januari 2017

Fredag


Haft en himla härlig ledig och skön dag. Sov länge, åt frukost & drack kaffe i sängen, sen har jag inte gjort något märkvärdigt alls idag faktiskt. Sjukt värt emellanåt.

Gjorde dock en grymt god halloumi- och bulgursallad till middag förut. Halloumibitar frästa i svartpeppar, bulgur (som jag lät bli ljummen så det skulle bli en ljummen sallad snarare än varm), rödlök, tomater, majs och avokado. En klick dressing på det och sen blandade jag alltsammans - herregud vad gott. Snabbt gick det också, max 10 min. Så värt.




Så här bra blev det. Blandade dock runt allt innan jag åt men detta är ju snyggare på bild så ;) Borde verkligen göra det oftare - slänga ihop lite random råvaror jag har hemma. För det blir nästan alltid jättegott.

Nu ska jag väl sova om en stund här. Och imorgon ska jag försöka ha en något mer produktiv dag haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar