.

.

fredag 14 mars 2014

dagssol och kvällsmörker - bäst!

Goddag mina vänner. Sitter just nu i skrivande stund och skriver (haha), ska strax träffa Ozcar å fixa lite käk. Regnet piskar på rutorna just nu - vart tog det fina vårvädret vägen? :( Inte mig emot iaf , inte på kvällen. Älskar att somna till regn mot rutorna och jag älskar att ha innekväll vid teven när det regnar. Om jag har partykväll eller utekväll på G, så föredrar jag dock fint väder. Och i allmänhet föredrar jag fint väder för jag älskar sol och värme. Men just på kvällarna får det gärna regna lite ibland, för då blir det mörkare. Jag älskar kvällsmörker och det är det jag gillar mest med att vara utomlands - där får jag både dagssol och värme PLUS kvällsmörker. Precis som jag vill ha det. Jag gillar inte att gå och lägga mig när det är ljust som under sommardagar här i kvällen. Jag älskar mörker, jag dras till kvällsmörker och tycker det blir mysigare stämning och lättare att somna. Men somsagt, utomlands är bäst för där får man kvällsmörker OCH dagssol. Plus kvällsvärme, även om det är mörkt. Det är det bästa.

Men nu ska jag inte babbla mer om det utan jag ska faktiskt gå ner och möta O. Gummistövlarna ska lätt på, bara för att det regnar och för att jag kan! Vi hörs av senare :)

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar