.

.

måndag 31 mars 2014


Godmorgon måndag! Idag är jag ledig, vilket känns väldigt skönt för jag har haft väldigt ont nu, igår, inatt och hittills idag. Då är det skönt att vara ledig istället för att sitta i skolan och plågas,blä. Dagen ska nog bara vara lugn, ta det lugnt och försöka sova bort mycket smärta och sådär.

Helgen har förövrigt varit hur skön som helst. Jätteskönt väder vilket har inneburit frukost ute i solen som är typ bland det bästa jag vet. I fredags spenderade jag hela eftermiddagen och kvällen med min goa barndomsvän Anna, vi pratade om allt och inget, framtiden och vad som hänt sen senast vi sågs osv. Och så fikade vi. Kaffe, muffins och ballerina (ballerina var givet eftersom vi alltid åt det i stallet när vi var mindre). Jättemysig dag å kväll och sen kom Sebbe och spenderade resten av helgen i Vargön med mig. Vi gjorde väl inte så mycket vettigt. Solade, spelade fotboll, kollade prison break. Lite sånt :) igår var vi på Överby oxå. Så det blev en chill&myshelg!

 
Min bebis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar