.

.

fredag 14 mars 2014


Godmorgon snyggisar. Sitter å åker spårvagn nu å tänkte att jag kunde passa på att ge er ett litet inlägg :)

Är i stan en sväng. Har inga speciella planer en fredag som denna men Gud var skönt med långhelg. Var bara tvungen att säga det! Ännu skönare att jag inte har NÅGOT plugg att göra på hela helgen, alltså INGET, jag KAN inte göra något för allt är liksom klart. Lyxhelg när den är som bäst!

Right now, på tugg. Världens godaste frukostmacka, färskpressad apelsinjuice (pressad när man väntar) och kaffe för 50 lappen. Fett värt! Ibland måste man unna sig och när jag väljer att unna mig blir det oftast frukost här. Finns inget godare.






Å juste. Igår fick jag världens ryck å började träna. Så idag har jag träningsvärk i magen. Gött.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar