.

.

lördag 8 mars 2014

Hej Snyggingar! Nu har ja inte bloggat på länge igen. I onsdags var det senast va? Har inte gjort något speciellt sen dess, praktiken (sista dagen...) , skola, hängt med vänner osv. Haft en jävligt lugn helg hittills också och även idag. Hängde med Ozcar å hämta hans mamma på flygplatsen imorse och bortsett från de har ja mest bara chillat. Just nu har jag prisonbreak-maraton med Sebbe, säsong 1. Så jävla bra, har sett den tidigare för en jävla massa år sen så kommer ju typ inte ihåg någonting. Den är SÅ bra. Så vi ska ha maraton tills vi slocknar.

Imorgon är de söndag å då ska jag försöka få något vettigt gjort. Jag ska plugga (skriva klart + skicka in en uppsats) och även öva inför min redovisning på måndag...fett nervööööös ja :( undrar hur det kmr gå... Är åtminstone förberedd så nu måste jg bara öva lite å sen hoppas på att inte nerverna pajar allt....

Men det tar vi imorgon och på måndag. Nu ska jag njuta av min pluggfria tid!

PS. Helt underbart väder ute idag, love it!


Prisonbreak-mys

prova klänningarn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar