.

.

fredag 21 mars 2014


Och däär var första kursen på utbildningen avklarad! Så jääävla skönt och ett steg närmare att bli färdig sjuksköterska. Dessutom har exakt halva terminen gått idag så nu är det "bara" 5 och en halv termin kvar haha. 

Men skönt att vara färdig med första biten, känns som en härlig milstolpe att nå. Nu ska jag ta mig en slapp och pluggfri helg innan måndag när kurs nummer två, som håller på resten av terminen, börjar. Anatomi & fysiologi blir det då. Av andra studenter har jag hört att det är en av de roligaste kurserna, MEN att det är mycket plugg. Så ja har mentalt försökt att börja förbereda mig inför det. Dock kanske jag har en helt annan uppfattning, jag kanske tycker den är skittråkig med jättelite plugg. Vem vet? Jag hoppas och tror iaf att det kommer bli en rolig kurs :D

Nu ska jag hem, sova (haha), äta, duscha, fixa mig och sen ikväll ska jag möta upp Ida & Johanna först och sen människor från resten av klassen å så ska vi ut å "fira" lite. Blir bara max 1 glas för mig pga mina tabletter men jag vill ändå med å fira! Sen ska jag till Vargön i helgen, mitt lilla kusinbarn kommer dit så jag måste dit. Världens sötaste :)


tummen upp yeah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar