.

.

fredag 21 mars 2014


Sedärja, sovit en stund men är fortfarande trött (haha) men pallrade mig ändå upp för en stund sen å gjorde mig iordning. Om ca 30 min ska jag mot stan å möta upp tjejerna :) sen blir det faktiskt en kort kväll för min del, senare idag ska jag nämligen till Vargön. Orkar ändå inte en hel kväll ute när jag är så trött och dessutom har människor en tendens att kännas så himla jobbiga när dom är asfulla och man själv inte druckit en droppe. Så jag tänkte dra INNAN det händer, hehe, men vill ändå med en sväng för att hänga med klassen :)

Ingen större ansträngning när jag gjorde mig iordning heller. Skinnbyxor, svart linne, svart tröja. Lite smycken och mina älsklingar på fötterna. Sen någon icke-skinnjacka till det eftersom byxorna är skinn:) blir nog grejt!

 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar