.

.

måndag 31 mars 2014

100 frågor.

1. Hur gammal är du? 20 år. haha känns så ovant att skriva 20, låter sååå gammal....
2. Hur gammal känner du dig?
Lite olika faktiskt, beroende på vad jag gör å sådär.
3. Vad har du gjort i dag? Chillat haha. Skönt :)
4. Vilken film såg du senast? Någon skitfilm igår, vet inte vad den heter men den var verkligen jättedålig!
5. Vem ringde du senast? Mamma.
6. är du besatt av någonting? Ja, för tillfället är det mango som är min drog.
7. Är du rädd för blod? Nej.
8. Beskriv platsen du befinner dig på just nu? En skön säng med röda lakan i min lägenhet.
9. Kan du nämna fem statsministrar under 1900-talet i Sverige? Nej det kan jag inte haha.
10. Googlade du för att få fram svaret på föregående fråga? Haha nej, kanske borde gjort ;)
11. Vilken färg är dominerande i din garderob? Svart, utan tvekan.
12. När vaknade du i dag? Mellan tio och elva någon gång.
13. Vilken är din favorithögtid? Högtid är nog julen. Så mysigt med jul. Dock är jag inget jättefan av vinter, det är så kallt.......Men älskar mörkret!
14. Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? I något varmt land :)
15. Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till? hmm. Vet inte.
16. Hur vill du tillbringa din pension? I något fint hus med mysig trädgård, med min man. Helst vill jag vara rik också så vi kan leva jetset-liv och dra på semestrar när vi vill. Och skämma bort våra barnbarn, såklart!
17. Vad lyssnar du på just nu? Ingenting. Datorknapparna när jag skriver haha.
18. Har du någon gång brutit ett ben? Nä, bara lite sprickor i tårna....
19. Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl?  Det varierar. Mango just nu.
20. Vem är din favoritkändis?  Jag vet inte... Är inte så kändisbesatt.
21. Vad är du på för humör just nu?  Det funkar, har lite ont bara.
22. Vilka världsdelar har du varit i? De flesta. Inte Oceanien.
23. Snarkar du? Lite ibland, men mest pratar jag i sömnen haha. Även skrattar.
24. Vilka yrken har du provat på? Städare, säljare lite olika på praktiker osv.
25. Hur går du helst klädd? Hemma - myskläder. Till vardags - tighta, mörka jeans, enfärgat linne, skor och skinnjacka. Till fest - lite olika, gärna något som glittrar lite :)
26. Vilket stjärntecken är du född i? Vågen
27. Vilket är ditt favoritgodis? Choklad och surt godis, mums!
28. Vad sa du senast? - "aj, fan!" , råkade slå i huvudet haha.
29. Vilket var ditt bästa ämne i skolan? Tyckte om svenska samt SO-ämnen (geografi, religion, historia, samhäll). Och även matte bortsett från matematik C som var en hemsk kurs haha.
30. Vad har du på dig just nu? Trosor, strumpor och t-shirt bara. och en filt.
31. Vilken är din favoritaffär? Beror helt på vad jag ska handla :)
32. Vad har du för storlek i kläder? Lite olika beroende på vad jag handlar och hur jag vill att det ska sitta. Men oftast XS eller S nuförtiden, har blivit mindre på senare tid haha.
33. Vad har du i dina fickor? Har inga fickor just nu.
34. Vad köpte du senast? Mango, dricka och muffins. + hårinpackning.
35. Hur många gånger har du flyttat? Vet faktiskt inte....
36. Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med? en flygbiljett hem, någon person som kunde sällskapa mig + en jävla massa mat så jag kunde äta när jag var på ön.
37. Är du morgon- eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska. Önskar dock att jag var morgonpigg som satan. Min mamma, mormor och alla dom är det, så det kanske kommer för mig med...?
38. Senaste filmen du såg på bio? Frost haha.
39. Har du blivit sydd någon gång? Ja.
40. Har du någon gång badat naken utomhus? Ja.
41. Vad åt du till frukost? Ingenting.
42. Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? Då var jag tio år, måste gått på mellanstadiet alltså :)
43. Har du någon gång åkt dit för fortkörning? Nej. inte än iaf hehe..
44. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig? Min favorit <3
45. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? På laddning på golvet :)

47. Vem är världens vackraste kvinna? Jag vet faktiskt inte.

48. Är du blyg? Inför nya människor, jodå. Dock inte lika farligt längre.
49. Vilken var den sista konserten du var på? Avicii om man nu kallar det konsert?
50. Vad heter du i andra namn? Den frågan skippar vi jaaaa.
51. Har du varit med om en bilolycka? Ingen dramatisk.
52. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet? Ja det har jag allt.
53. Vilken är den roligaste träningsformen? Vet inte. Gillar de flesta sporterna faktiskt.

54. Har du några husdjur? Ja, min kisse :)

55. Vill du gifta dig? Faktiskt, ja.

56. Vad är du sugen på just nu? Ingenting alls. Lite törstig bara.

57. Vad är klockan? 14.16.
58. Vad är det konstigaste du ätit? Jag vet inte, brukar inte äta konstiga saker....

59. Har du någon udda förmåga? hmm. vet inte?

60. Var växte dina föräldrar upp? Långt ifrån varandra haha.

61. Vad önskar du dig i julklapp? Oj, det är ett tag kvar. Så jag vet inte :)

62. Har du någon gång uppträtt inför massa människor? Ja. Dansuppvisningar, gymnastiktävlingar mm. Älskar det!
63. Göteborg eller stockholm? Båda.
64. Har du sett någon dö? Nej, bara på film. Sett en död person dock.

65. Har du någon gång ringt polisen? Nej jag tror inte det.

66. Hur många grader är det ute? Vet inte exakt. 10-15 kanske, är rätt skönt väder ute. Synd att det blåser.

67. Vilken färg har ditt hus? Lägenhetshuset här är väl grått...?

68. Vad sjöng du senast? Vet inte haha.

69. Har du insett vilka som är dina äkta vänner? Det får jag väl hoppas.

70. Har du någon gång varit ”medverkande” i en rättegång? Nej
71. Har du svenskt ursprung? Halvt iaf :) på mammas sida. Sen är jag ju uppvuxen i Sverige så jag är och känner mig mer svensk än något annat.

72. Hur mycket väger du? Det vill jag väl inte säga haha. mer än tio, mindre än hundra ;)
73. Har du ett turnummer? Ja såklart :)
74. Vem kramade du sist? hmm. Ozcar tror jag
75. Har du någon gång åkt snowboard? Ja, det gick helt okej faktiskt...
76. Kan du åka skateboard?Nej, tycker det är läskigt....
77. Nämn någon du beundrar och varför?Min mormor för att hon helt enkelt är coolast i världen.
78. Har du gröna fingrar? Nej...borde man ha det..?
79. Har du svimmat någon gång? Ja.
80. När lärde du dig senast någonting nytt? Förra veckan lärde jag mig massor.

81. Har du, eller har haft, något smeknamn? Nja, inte något som hållt i sig.

82. Vad skulle du göra om du fick full lön i ett år utan att behöva jobba? Fortsatt plugga, fast med full lön vid sidan om. Rest på sommar"lovet" :)

83. Är du vidskeplig? Haha ja det är jag nog.

84. Vilka är dina största svagheter? Dåligt självförtroende och överanalyserar saker ibland. Ett jävla humör kan jag ha också men det är liksom jag så det kan jag gilla ibland.

85. Vad händer till helgen? Jag vet inte, helgen tog precis slut ...

86. Om du skulle få en miljon kronor för att hugga av den hand du inte skriver med, hade du gjort det då? Nej.

87. Vad har du gjort idag för att ditt liv ska vara bättre imorgon? Ingenting... inte än iaf.

88. Nämn tre saker du absolut inte kan göra? Klappa sniglar (blä), äta konstig mat, flyga

89. Vilken är din favoritrestaurang? Vet inte.. Älskar Jensens mat men dom är så jävla sega.

90. Bada eller duscha? Baaaada, älskar det <3

91. Är du bra på att laga mat? Nja, helt okej. Bakning däremot suger jag på ...

92. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb du har haft? Uniform skulle jag väl inte säga. Arbetskläder bara. Eller "dresscode" på mitt senaste jobb haha....

93. När och varför var du på sjukhus senast? Just på sjukhus var ett tag sen. När jag opererade halsmandlarna för några år sedan tror jag. Dock är jag ju hos läkaren emellanåt.

94. Vilket är ditt drömyrke? Läkare hade jag verkligen velat bli. Synd att jag inte har orken att plugga så hårt.

95. Har du några Piercings? Ja, tungan.

96. Löskokta, hårdkokta eller stekta ägg? Stekta eller jävligt hårdkokta!

 97. Om du fick resa tillbaka i tiden och återuppleva en händelse, vilken skulle det vara? Någon resa. Eller första gången jag umgicks själv med min kärlek. Det var en mysig dag. Eller bara någon dag där jag skrattat otroligt mkt med mina vänner.

98. Vad gjorde du 8.00 imorse? Stensov.
99. Har du gråtit idag? Nej. Inte än iaf, dagen är ju inte slut än men :)

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Vila lite. Har ont....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar