.

.

tisdag 1 april 2014


Tröttisdag både igår och idag, förmodligen pga att jah haft så ont och får äta så mycket tabletter då... Så igår sov jag på dagen en bra stund, sen var vaken en stund men somnade ändå bra på natten. Imorse å förmiddags var jag pigg (thanks god!) så skolan flöt på iaf men efter en snabbkaffe med bästis i stan började jag få ont å bli trött igen. Åkte hem, sov några timmar. Vaknade. Har chillat och pluggat under eftermiddagen och nu är jag slutkörd igen så snart blir det äntligen läggdags! Seriöst så förstår jag inte hur jag kan vara så trött hela tiden. Det finns bara en sak som är värre och det är att ha ont. Och just nu när det är som värst får jag liksom välja. Tabletter, smärtfri och supertrött eller icketabletter, ont som fan och ganska trött av smärtan. Då väljer jag oftast alternativ 1. Men det är inte roligt och jag skulle göra nästan vad som helst för att få tillbaks min pigghet. Detta är så långt ifrån mig som går att vara, jag är liksom typen som inte blir trött. Förutom nu då. Blä.

Fick iaf pluggat förut ochjust nu håller vi på och läser om nervsystemet och hjärnan! Kommer en tenta på det + massa mer saker den 28e, min allra första salstenta. Spännande och nervöst, jaaa. Hoppas jag klarar det, man vet aldrig. Tydligen inte jätteovanligt att kugga första tentan men jag ska självklart göra mitt bästa. Lägger upp ett stabilt pluggschema varje söndag för den kommande veckan å ska fortsätta så fram tills tentan så hoppas det sätter sig...denna veckan har jag "pluggdag" på fredag. Och nej jag är inte så tråkig som jag låter, är ledig på fredag så ska sitta på förmiddagen å dagen med plugget. Inte hela kvällen liksom.

Hade ingen passande bild till inlägget men på fredag ska jag fika med min fina twin, så det får bli en bild på oss. saknar henne, även om vi pratar flera ggr i veckan. Vi hinner liksom inte ses så ofta..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar