.

.

torsdag 3 april 2014

Torsdag

Godmorgon vänner. Sitter på föreläsning nu, eller ja vi har rast "bensträckare" så jag sörplar kaffe å väntar på att börja igen. Har med mig min lilla termos idag med kaffe :)

Igår hade jag en supermysig dag. Först skola som var jätteintessant och sen hem å fixa lite och sen träffa jag mamma å min bror på stan.Fikade med dom å gick runt med dom i stan. Hur mysigt som helst och perfekt väder, sol och lite varmt sådär. Kunde gått runt hela dagen. Jättemysigt! Sen träffade jag Sebastian och vi åkte hem till mig och vilade en stund sen kollade prison break hela kvällen. Så jävla bra!!! Var riktigt sur när ja var tvungen å gå å lägga mig, hade kunnat kolla hela natten haha... :)

Idag har jag haft en skitmorgon men nu börjar dagen bli bättre. Har enspännande föreläsning nu och sen lite annat tråkigt att pyssla med efter skolan men nu går jag på heeeelg efter lektionen iaf. Gött är det! Ska dock lägga lite tid på att plugga men.


Right now 

min bror. Det är så kul för jag kan sakna honom så mycket, sen träffar jag honom i fem minuter å är lika irriterad på honom som vanligt. Sen åker han å jag saknar honom igen men skulle vi ses skulle det återigen dröja fem minuter innan jag blev irriterad på honom. Knepigt dedär. Kanske är så det är med syskon.

Haha the typical me. Skojar inte, denna bilden passar perfekt på mig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar