.

.

tisdag 15 april 2014


Hallå mina vänner. Just nu sitter jag i min säng och äter mat. KÖTT idag faktiskt hehe. Lagar aldrig kött själv eftersom jag tycker det är jobbigt och kan bli lite äcklad av att laga någonting med blod och sedan äta det, så jag lagar alltid vegetariskt till mig själv (de få gångerna jag väl lagar mat, hehe) men nu hade jag med mig mat hemifrån mamma som jag suttit och ätit upp. MUMS. Kött, potatis i ugn och tzatziki till det. Satt fint i magen ska ni veta!

Idag har jag varit i skolan och pluggat i några timmar med Sevgi. Sen när jag kom hem så såg jag en alldeles underbart fint utplacerad bänk på "innergården" eller vad man nu ska kalla det här hemma så jag satte mig på den och solade en stund. Så jävla gött alltså, det var riktigt sommarväder ute! Sen har jag duschat och nu sitter jag här och äter. Det var typ min dag hittills..... superspännande.



Mat, dränkt i tzatziki mumma

Stekarn
Och brun blev jag också, som en pepparkaka :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar