.

.

fredag 18 april 2014

Stressad


Goddag! Kl är ett och det är fredag, härligt. Idag tänker jag ta en day-off från mitt plugg om det går för jag har bannemig pluggat mycket de senaste dagarna. Känner jag mig själv rätt kommer jag dock sitta och smygläsa lite i papprena om bara några timmar, jag kommer inte kunna släppa detta förrän tentan är gjord. Tio dagar kvar och jag har gjort allting jag ska, svarat på alla inlärningsfrågor och liknande så egentligen ligger jag BRA till tidsmässigt men jag är stressad ändå. Tio dagar att plugga in 40 sidors inlärningsfrågor. Jag kan väl egentligen det mesta lite halvt men stressen kommer inte släppa förrän tentan är gjord.

Anyway idag ska jag tvätta. Skojigt va? Sen ska jag spendera min påsk i Vargön hos mammi, min bror kommer också å mormor och alla så det ser jag fram emot!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar