.

.

torsdag 24 april 2014

nervöös...


blä i'm so fuckin nervous. för min tenta på måndag blöööööh! alltså, jag är verkligen jättejättenervös, dör typ. har pluggat hela veckan och tänkte försöka ha en någorlunda pluggfri dag idag och sen gå på det sista imorgon (och helgen) men jag vet inte om jag kommer klara att INTE plugga. blir så stressad av det. men samtidigt är det inte bra att överplugga för då rörs allt bara runt i hjärnan :( usch, går runt med en nervös känsla i magen hela tiden, längtar tills tentan är ÖVER. Då har jag en hel månads plugg att se fram emot innan tenta nr två som ska vara ännu mer än första, hehe.....

....längtar tills det är "sommarlov". Terminen är slut sista maj och nästa termin börjar första september. Dock blir det inget jättelångt lov för mig som börjar jobba runt nionde juni men jag ser verkligen fram emot att jobba i sommar. Längtar jättemycket, det ska bli så roligt att jag nästan börjar gråta när jag tänker på det. haha....undrar om jag tänker likadant när klockan ringer vid sex på morgonen......

....jaja en sak har jag glömt berätta för er. nästa torsdag, dvs första maj åker jag och mamma till LONDON! DET ser jag fram emot, en hel weekend med bara mammi och fint väder (förhoppningsvis) och en massa shopping och fika och mys. och då är dessutom tentan färdigskriven så jag slipper oroa mig för den + har inget plugg alls så jag ska faktiskt ta min londonhelg och bara NJUTA. ÅH jag längtar verkligen jättemycket :) bara jag o mamma, ska bli så KUL!

nu ska jag sluta tjata om vad jag längtar efter och försöka ta vara på livet som det är just nu. Idag är min stora uppgift att CHILLA, ANDAS, TA DET LUGNT, STRESSA NER. och bara vara luuuugn. Det är dagens "To do". sen har jag resten av veckan planerad men det kan vi ta allt eftersom.

På söndag blir det förhoppningsvis gymnasikträning på kvällen förresten! Hoppas verkligen på det för då kan jag släppa tankarna från tentan åtminstone för kvällen och bara träna gymnastik med mitt gamla lag. Längesen nu. Men vi ska försöka dra ihop laget och tävla lite på skoj snart. Undrar om man vågar...hehe. Jaja, nu ska jag sluta skriva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar