.

.

fredag 25 april 2014





hallå people. idag känner jag mig lite känslig. humöret är liksom lite svajigt och har inte bestämt sig för om jag är glad eller ledsen än. Ena stunden känner jag mig on top of the world för att nästa stund känna att jag suger på allt och bara borde dra täcket över huvudet och typ dö. Haha japp en sån dag har jag idag.

Ligger just nu i min säng och skriver ett litet blogginlägg. Har inte gjort något speciellt idag förutom att vara i skolan. Jag och Sevgi bokade ett grupprum och pluggade några timmar och sen åkte vi till Järntorget för att leta upp tentasalen så vi vet vart vi ska vara på måndag. sagt och gjort, sen blev det hemfärd!

Nu är jag sugen på en mjukglass. Om man skulle gå och köpa sig en. det lät väl smarrigt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar