.

.

måndag 14 april 2014

favourite girl in the world


När jag och Ivet var ute häromdagen så hade vi jävligt roligt. Eller "ute" kanske var att ta i, vi gick och tog ett glas vin. Mitt i vinet blev jag helt plötsligt väldigt hungrig också så vi beställde in en pizza haha. Det blev lite italienskt stuk på det hela helt plötsligt - pizza & vin.

Vi hade iallafall en väldigt mysig kväll med massor av prat och massor av skratt. Det var faktiskt längesedan jag skrattade så mycket och det var riktigt kul. Härligt med lite kvalitétstid med sin bästis lite då&då, även om det blir alltför sällan nuförtiden.

Vi kikade igenom gamla bilder när vi sågs också och hittade denna. Kan vara bland det roligaste jag sett, vad gör jag liksom? Bilden är från i höstas någon gång och jag vart rätt...full...när den togs. Tror faktiskt det var senaste gången jag var riktigt kalasfull och partajade loss. Oj vad tråkig jag är, det var ett tag sen det var höst.....

Vi har dock party planerat, "en annan helg", dvs någon helg i framtiden. Hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar