.

.

tisdag 29 april 2014


Okej jag är supersjuk, och tycker väldigt synd om mig själv. Feber, halsont, hosta, lock för öronen och annat roligt. Det började i lördagsboch efter gymnastikträningen i söndags var jag körd. Igår på tentadagen vaknade jag upp varm som ett element med nästan obefintlig röst. Lite te och värktabletter så blev det bättre. Hade dock föredragit att skriva tentan frisk, men vad kan man göra? Hur det gick kan jag inte uttala mig om ännu då det tar massa veckor innan jag får tillbaka den. Och sen vet jag inte om jag vill uttala mig om det heller. Gjord är den åtminstone nu så vi lägger den bakom oss för stunden åtminstone och börjar fokusera på nästa som är om en månad.

Nu har jag precis varit i skolan, haft första föreläsningen nu på "del 2" av kursen (inför tenta 2). Slutade vid tolv, gjorde lite grupparbete med min grupp och nu sitter jag på vagnen hemåt. Ska hem och VILA en stund för ikväll ska jag nämligen träna gymnastik. Jättedumt när jag är sjuk men det är tävling snartoch jag missar massa träningar nu då jag åker till London på torsdag så har inte mycket att välja på. Måste träna idag, men får ta det lilla lugna så jag inte dör haha. Inte jättetaggad tyvärr. Det var jävligt kul att träna o söndags men tagget försvinner när jag är så sjuk :( jaja. Tagget för London är iaf på topp! Ska bli såååå nice.

Nu ska jag snart av vagnen. Ska köpa mig en fet mjukglass å kyla ner halsen. Ja det ska jag för det förtjänar jag. De ni!


 
En sånhär smarrig blir det snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar