.

.

måndag 7 april 2014





Hallå vänner. Måndag idag och jag kom hem från skolan för en stund sen. Kort dag idag men det är skönt. Jag är supertrött så ska nog lägga mig och vila en stund innan jag gör något mer vettigt av den här dagen.

Och justdet på vägen hem från skolan blev jag sugen så in i helvete på lösgodis. Det riktigt rann i munnen och jag kände bara att jag verkligen VILLE ha lösgodis. Så jag satt där och försökte komma på en anledning till att jag förtjänade att äta godis idag men jag kom inte på någon så jag bestämde mig för att köpa godis som tröst till mig själv för att jag inte gjort något som var tillräckligt bra för att ens förtjäna lite godis (hah). Men när jag väl gått av spårvagnen och går förbi mitt älskade hemmakväll så märker jag att det är STÄNGT. Det hade alltså inte öppnat än. Behöver jag ens berätta att mitt hjärta blev krossat och att jag blev sur? Fick gå hem och nöja mig med en mango istället. Och det kanske var det bästa egentligen men jag ville verkligen ha lösgodis. Nu är det öppet iaf....öppnade kl 12.00....så kanske ska pallra mig dit...sen...om jag orkar....annars har jag en till mango typ fem meter ifrån mig....



Förövrigt är jag fett sugen på att åka utomlands, till ett varmt land med lite sol och pool och goda drinkar. men det lär väl dröja...... tills dess får jag nöja mig med att kolla på bilder från the paradise. hade inte haft något alls emot att åka tillbaka. btw love my tattoos. dom två texterna (första and sista bilden) är mina favoriter och dom enda som syns lite ibland. om man tänker på dom. annars syns dom inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar