.

.

tisdag 18 mars 2014


Igår, mina vänner så hittade jag jackan jag letat efter!!! Beställde hem den och nu kommer den förhoppningsvis om bara några dagar. Hoppas den är hel och sitter som en smäck (tkr egentligen inte så mkt om att beställa kläder) så att jag blir riktigt nöjd med min fina jacka!

Nu sitter jag och åker buss, har precis varit i skolan sen kl 9 och nu ska jag möta upp Ivet i stan för lite catch-up och nån kaffe :) är betydligt mer smärtfri idag vilket är väldigt skönt men kroppen har fått ta stryk av de senaste dagarnas smärta och medicinering så nu har jag hög feber och är väldigt väldigt trött. Så ska nog hem och sova en stund när jag träffat Ivet haha ;) sen kan jag dessutom vila ut hela dagen imorgon eftersom jag är ledig. Skönt! Ska dock öva inför fredagens redovisning men jag kan öva liggandes i sängen hehe...
#snyggidagohja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar